Czy wiesz że, 3/4 Polaków codziennie słucha radia?

Radio posiada coś, co sprawia, że 3/4 Polaków codziennie słucha radia i pomimo rosnącego tempa życia, wciąż znajduje na tę aktywność tyle samo czasu, a nawet kilka minut więcej. W 2015 nastąpił wzrost czasu słuchania w stosunku do roku ubiegłego – przeciętnie każdy radiosłuchacz spędził przy odbiorniku 4 minuty dłużej każdego dnia! Przeciętnie w 2015 roku słuchano radia przez 273 minut dziennie.
Radio jest powszechne – codziennie radia słucha ponad 22,3 mln słuchaczy. W 2015 roku liczba słuchaczy wzrosła o 130 tys..

zobacz więcej

Reklama w Radiu Warszawa – nasza radość Twój sukces!!!

Nasza radość – dzięki reklamowemu wsparciu Radia Warszawa pomagasz nam w budowaniu i rozwijaniu dobrych mediów, pielęgnowaniu katolickich wartości, promowaniu godziwych form rozrywki oraz tworzeniu rzetelnej publicystyki i informacji

Twój sukces – Radio Warszawa posiada bardzo wierne audytorium, są to  głównie rodziny w przedziale wiekowym 33-55 o ustabilizowanej sytuacji zawodowej (45% naszych słuchaczy to dyrektorzy, wolne zawody, pracownicy umysłowi i właściciele firm) *

( badania radio track)*  Struktura słuchacza Radia Warszawa w okresie od czerwca 2015 do maja 2016

 

Obowiązuje od dn. 01.01.2016

 

     
pasmo Pn-Pt weekend
PLN PLN
0.00 – 6.00   70   50
6.00 – 7.00 120   80
7.00 – 9.00 120   80
9.00 – 12.00   90   80
12.00 – 14.00   90   80
14.00 – 16.00   90   80
16.00 – 18.00 110   80
18.00 – 20.00   80   70
20.00 – 22.00   60   50
22.00 – 24.00   60   50

 

Powyższy cennik podaje wartość jednej emisji reklamy o czasie trwania 30” w poszczególnych porach dnia.

 
Oferujemy również Państwu możliwość produkcji reklamy w radiowych studiach Radia Warszawa po niezwykle atrakcyjnych cenach – już od 400 PLN

Cena emisji o czasie trwania  innym  niż standardowy ( 30’”) wyliczona jest wg poniższych wskaźników.

 

Czas trwania

reklamy

10” 15” 20” 25” 30” 35” 40” 45” 50” 55’ 60”
Przeliczniki

do stawki stand.

0,6 0,7 0,8 0,9 1 1,2 1,5 1,8 2,1 2,4 2,7

 

Do wszystkich cen należy doliczyć 23% podatku VAT

RADIO WARSZAWA   106,2 FM

ADRES: ul. Floriańska 3, 03-707 Warszawa;  TEL.(48 22) 6192829  FAX (48 22) 670-19-76

 

Ogłoszenia drobne

CENNIK OGŁOSZEŃ

CZAS EMISJI
 

CENA (PLN)

6:30-10:00 60
10:00-12:00 60
12:00-14:00 60
14:00-16:00 40
16:00-18:00 40
18:00-20:00 30
20:00-22:00 20
22:00-24:00  20

 

                                                                                                                           Do cen należy doliczyć 23% VAT.

Produkcja  ogłoszenia reklamowego  200 PLN netto

Emisja spotów okazjonalnych (życzenia świąteczne)

1. nowych

Jednorazowe lub cyklicznie powtarzane nowe audycje radiowe przygotowywane specjalnie dla Sponsora, których tematem jest ogólny obszar  działalności Klienta, np. turystyka, promocja zdrowia, historia branży.

2. już istniejących

– Miejski serwis drogowy,

– prognoza pogody

– audycje muzyczne: Barwy muzyki, Wszystkie Strony Świata, Country club, Granie ciekawe niesłychanie, Złota Dziesiątka,

– transmisje przeprowadzane przez Radio Warszawa

Rozmowa z przedstawicielem firmy, nagrana wcześniej i wyemitowana w dowolnym wcześniej ustalonym czasie antenowym. Podczas rozmowy firma  prezentuje swoje osiągnięcia, produkty, usługi jakie świadczy, zaprasza do korzystania z przygotowanych przez nią promocji.

Czas trwania do 3 min.

Jednorazowe lub cykliczne konkursy radiowe, w których pytania mogą być związane z produktami lun usługami Klienta. Konkurs tego typu nie może przekroczyć 3 min. i emitowany jest w samodzielnym bloku reklamowym.

Ceny negocjowane są indywidualnie.

  1. Sponsorowanie wydarzeń organizowanych przez Radio Warszawa imprez plenerowych, koncertów, wydarzeń kulturalnych
  2. Fundowanie nagród w konkursach poza antenowych
  3. Realizacja wspólnych przedsięwzięć promocyjnych

Współpracujemy także z innymi stacjami katolickim na terenie Polski
w ramach forum niezależnych rozgłośni katolickich

null

Opinie Naszych klientów

Reklama w Radiu Warszawa jest skuteczna! A to najważniejsze dla każdego reklamodawcy. Dzięki kilku emisjom reklamowym w Radio Warszawa zyskaliśmy nowych klientów, do których nie udało nam się dotrzeć wcześniej za pomocą innych metod i mediów. Współpraca przy opracowywaniu kampanii i tworzeniu spotów to ze strony radia: dobre tempo, pełen profesjonalizm, elastyczność i otwartość. Z pewnością będziemy kontynuować miłą i owocną współpracę!
Firma Sani Term podjęła współpracę reklamową z Radiem Warszawa i bardzo cieszymy się, że do niej doszło, bo miała ona realny wydźwięk wśród słuchaczy. Bardzo konkretne rozmowy i ustalenia z działem reklamy sprawiają, że daje się odczuć profesjonalne podejście do klienta i dbanie o oczekiwania. Wszystkie działania były sprawne i terminowe. Serdecznie polecam.

W 2015 roku Collegium Bobolanum umieściło reklamę studiów teologii na falach Radia Warszawa. Współpraca była bardzo życzliwa i dobra.

Współpraca z Radiem Warszawa to pełen profesjonalizm, zaufanie, rzetelność powierzonych zadań. Jesteśmy bardzo zadowoleni z owocnej współpracy i przyjaznej atmosfery. Polecamy każdemu, kto chciałby zaistnieć na falach tego Radia.

Polecam reklamę w Radio Warszawa 106,2 FM. Indywidualne podeście dostosowane do potrzeb reklamodawcy, zapewnia osiągnięcie zakładanego celu – zdobycia klientów. Całości dopełnia produkcja spotu oraz niewygórowane stawki za jego emisję. Krótko mówiąc: „Radio na piątkę”!

Współpraca z Radiem Warszawa jest przyjemnością. Oferta promocji jest bogata, a obsługa profesjonalna. Kontakt z dziennikarzami bardzo sympatyczny. Szczerze polecamy.

Z katolicką rozgłośnią Radio Warszawa współpracujemy od przeszło roku w zakresie emitowania przez nich reklamy naszego serwisu laptopów znajdującego się w centrum Warszawy. Pracownicy działu reklamy to profesjonaliści w każdym calu, którzy pomogli nam stworzyć sam spot reklamowy, jak również dobrać najlepszy plan reklamowy dla naszego serwisu, tak aby przyniósł on wymierne efekty. Pragnę nadmienić, że dzięki współpracy z Radiem Warszawa i emitowaniu cyklicznie u nich spotów reklamowych NG Solutions wzrosła nasza rozpoznawalność na rynku województwa mazowieckiego, jak i częstotliwość odwiedzania nas przez klientów, którzy bardzo często powołują się na Radio Warszawa, z którego się o nas dowiedzieli. Współpraca układa nam się bardzo dobrze i mogę spokojnie zarekomendować samo Radio, jak i jego pracowników jako specjalistów z dziedziny marketingu i reklamy oraz polecić wszystkim korzystanie z tej dodatkowej formy promocji. Sam mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie się nadal tak świetnie układała. Przy okazji chciałby podziękować panu Szymonowi Czerskiemu z pionu reklamy Radia Warszawa za opiekę nad naszą firmę, profesjonalne doradztwo z zakresu reklamy oraz otwartość na nasze potrzeby.

Mazowiecki Instytut Kultury współpracuje z Radiem Warszawa od dłuższego czasu. Jesteśmy w ciągłym kontakcie z dziennikarzami stacji, którzy często bywają na organizowanych przez nas wydarzeniach. Radio Warszawa chętnie obejmuje patronatem medialnym nasze wydarzenia i zawsze wywiązuje się z zaproponowanych świadczeń patronackich. Lokalny charakter chętnie słuchanej rozgłośni daje nam pewność, że nasza informacja trafi do właściwego odbiorcy.
Na falach Radia Warszawa wielokrotnie pojawiały się kampanie promujące projekty Mazowieckiego Instytutu Kultury. Spoty produkowane przez rozgłośnie utrzymane są zawsze na wysokim poziomie technicznym i merytorycznym. Kampanie odbywają się terminowo i zgodnie z ustalonymi warunkami.
Możemy śmiało polecić Radio Warszawa jako wiarygodnego partnera i odpowiedzialne, skuteczne medium.

Peregrinus – Pallotyńskie Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne
SaniTerm Radosław Zając
Rektor Collegium Bobolanum
Dyrekcja Uzdrowiska Solec Zdrój
Orion Meble Sosnowe
Chór Puellae Orantes – Tarnów
NG Solutions
Dyrekcja Mazowieckiego Instytutu Kultury

FacebookTwitterInstagram