Home / Wiadomości  / "Biuro Promocji stolicy marnotrawi nasze pieniądze"

"Biuro Promocji stolicy marnotrawi nasze pieniądze"

Kandydat na prezydenta Warszawy, Janusz Korwin-Mikke, postuluje likwidację Biura Promocji stolicy. Janusz Korwin-Mikke jest kandydatem swojej partii „Wolność” i Stowarzyszenia „Skuteczni” Piotra Liroya-Marca. Jego zdaniem pieniądze przeznaczane na promocję miasta, w zeszłym roku ponad 20 milionów a w tym ponad 50 milionów złotych, można wydać znacznie lepiej.
Podczas konferencji w Sejmie Janusz Korwin-Mikke powiedział, że ta instytucja „jest tylko po to, żeby umieścić w niej swoich kumpli na posadach i płacić im ciężkie pieniądze oraz by fundować turystyczne wyjazdy za granicę”. Jego zdaniem za zaoszczędzone w ciągu trzech lat pieniądze można postawić most „przy normalnych cenach, a nie przy tych, które płaci pani Gronkiewicz-Waltzowa”.
Paweł Banasiak, który jest kandydatem do Rady Warszawy uważa, że miasto można promować za dużo mniejsze pieniądze dzięki technologii 21. wieku, czyli wykorzystując takie narzędzia jak drony, filmy i promocję w internecie. Według Piotra Banasiaka za kilkadziesiąt czy kilkaset tysięcy można zrobić „ogromną, wspaniałą promocję”, a wydawanie 50 milionów to marnotrawstwo pieniędzy podatników i Warszawiaków.
Inny postulat Janusza Korwin-Mikke to likwidacja Straży Miejskiej.
IAR

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close