Home / Wiadomości  / Bp Miziński: media katolickie powinny wchodzić w obszary nowych mediów

Bp Miziński: media katolickie powinny wchodzić w obszary nowych mediów

– Rynek medialny kształtuje odbiorca. Od tego czego ludzie chcą słuchać i oglądać zależy funkcjonowanie wielu mediów – zwrócił uwagę sekretarz KEP, bp Artur Miziński.

Najbliższa niedziela to w Kościele w Polsce Dzień Środków Społecznego Przekazu. Z tej okazji w osiemnastu parafiach na terenie obu warszawskich diecezji odbędzie się kwesta na naszą rozgłośnię. Zebrane z niej środku zostaną przeznaczone na modernizację newsroomu radia, gdzie powstają informacje.

– W dzisiejszej dobie jakość informacji oraz obszar podejmowanych tematów w dużej mierze zależy od rynku odbiorców – zwraca uwagę bp Miziński.

 

Jak podkreśla bp Miziński – media katolickie mają zatem ważną rolę do spełnienia.

 

Niedzielna zbiórka na rzecz Radia Warszawa obędzie się w osiemnastu parafiach. W wielu miejscach będą tego dnia obecni nasi reporterzy.

Magdalena Gronek

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close