Home / Wiadomości  / D. Lasocki: Miejskie Zakłady Autobusowe w czasie kampanii straciły około trzystu tysięcy

D. Lasocki: Miejskie Zakłady Autobusowe w czasie kampanii straciły około trzystu tysięcy

– Kwestią cen za reklamy w stołecznych autobusach zajmie się komisja rewizyjna – zapowiedział w „Rundzie Pytań” na antenie Radia Warszawa Dariusz Lasocki. Sprawę zbada także Prokuratura Krajowa.
Radny Warszawy z Prawa i Sprawiedliwości odniósł się do niskich cen wynajmu przestrzeni reklamowych w czasie jesiennej kampanii wyborczej. Z mniejszych opłat za promowanie się na miejskich autobusach mieli rzekomo korzystać jedynie kandydaci Koalicji Obywatelskiej.
Dariusz Lasocki podkreślił, że Miejskie Zakłady Autobusowe w czasie kampanii straciły na wynajmowaniu przestrzeni reklamowych około trzystu tysięcy złotych.

 
– Wybory w tym aspekcie były nieuczciwe – dodał radny Dariusz Lasocki.

 
Opublikowane w mediach zdjęcia faktur MZA wskazują, że wśród „beneficjentów” niższych cen reklamowych znalazła się między innymi Przewodnicząca Rady Warszawy Ewa Malinowska-Grupińska.
Artur Szczygielski
Cała rozmowa:

Rundę Pytań od poniedziałku do piątku o godz. 16:15 prowadzi Piotr Otrębski.
Wszystkich rozmów odsłuchać można TUTAJ.

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close