Home / Wiadomości  / Pielgrzymkowa akcja w mediach społecznościowych

Pielgrzymkowa akcja w mediach społecznościowych

O fenomenie polskiego pielgrzymowania, przede wszystkim pieszego na Jasną Górę, rozmawiano w czwartek w sekretariacie Konferencji Episkopatu Polski w Warszawie. Lipiec i sierpień to już tradycyjnie miesiące, w których do częstochowskiego sanktuarium przybywa najwięcej pątników.
Na pielgrzymkowy szlak wkraczają też nowoczesne technologie. W mediach społecznościowych zainaugurowano akcję #pielgrzymka, gdzie można podzielić się doświadczeniami z wędrówki. Mówi biskup Artur Miziński, sekretarz generalny Episkopatu.

 
Paulin ojciec Dariusz Laskowski, zastępca Warszawskiej Pielgrzymki Pieszej, wyznał, że sam od dziecka pielgrzymuje na Jasną Górę.

 
Specjalnie dla pielgrzymów powstał również funpage na Facebooku „P0olska pielgrzymuje”.
KAI

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close