Home / Wiadomości  / Stołeczne Biuro Marketingu urzędem hejtu?

Stołeczne Biuro Marketingu urzędem hejtu?

Stołeczne Biuro Marketingu jest urzędem hejtu – wskazują warszawscy radni opozycji. Samorządowcy Olga Semeniuk i Dariusz Lasocki przedstawili kolejne dane dotyczące strony Sok z Buraka.

Na profilu społecznościowym pojawiały się obraźliwe obrazki oraz teksty na temat przedstawicieli rządu.

– Wszystko wskazuje, że stroną kierowała osoba powiązana z warszawskim ratuszem – mówi radna PiS Olga Semeniuk.

 

– Często na stronie pojawiały się nieetyczne hasła oraz przerobione grafiki – zaznacza Olga Semeniuk.

 

– Mieszkańcy Warszawy muszą sprzeciwić się takiej fali nienawiści – wskazuje radny Dariusz Lasocki.

 

Radni Prawa i Sprawiedliwości przekazali dyrektorowi marketingu ratusz symboliczny sok z buraka. Mimo, że w biurze marketingu przy ulicy Wierzbowej był rzecznik ratusza Kamil Dąbrowa, nie udzielił on komentarza zebranym dziennikarzom.

Mikołaj Michalecki

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close