Stołeczne Biuro Marketingu urzędem hejtu?

fot. Mikołaj Michalecki

Stołeczne Biuro Marketingu jest urzędem hejtu – wskazują warszawscy radni opozycji. Samorządowcy Olga Semeniuk i Dariusz Lasocki przedstawili kolejne dane dotyczące strony Sok z Buraka.

Na profilu społecznościowym pojawiały się obraźliwe obrazki oraz teksty na temat przedstawicieli rządu.

– Wszystko wskazuje, że stroną kierowała osoba powiązana z warszawskim ratuszem – mówi radna PiS Olga Semeniuk.

 

– Często na stronie pojawiały się nieetyczne hasła oraz przerobione grafiki – zaznacza Olga Semeniuk.

 

– Mieszkańcy Warszawy muszą sprzeciwić się takiej fali nienawiści – wskazuje radny Dariusz Lasocki.

 

Radni Prawa i Sprawiedliwości przekazali dyrektorowi marketingu ratusz symboliczny sok z buraka. Mimo, że w biurze marketingu przy ulicy Wierzbowej był rzecznik ratusza Kamil Dąbrowa, nie udzielił on komentarza zebranym dziennikarzom.

Mikołaj Michalecki