System informacji pasażerskiej II linii metra do poprawki
Tablice z informacjami dla pasażerów muszą być poprawione. Błędy wykryto na każdej stacji II linii metra. To efekt audytu przeprowadzonego wspólnie przez Zarząd Transportu Miejskiego, Metro Warszawskie oraz wykonawcę centralnej części II linii metra. Potwierdził on słuszność skarg składanych przez pasażerów.
Pomyłek jest wiele. Najwięcej problemów sprawia podróżnym oznakowanie, które nieprawidłowo wskazuje kierunki wyjścia. Inną istotną usterką jest brak znaków ostrzegawczych na niektórych stacjach.
W innych miejscach tablice zainstalowane są niepotrzebnie – mówi Robert Sokołowski z Zarządu Transportu Miejskiego.
27-04-sokołowski
Wymiana wadliwych elementów zostanie przeprowadzona na koszt wykonawcy – dodaje Robert Sokołowski.
27-04-sokołowski2
Audyt systemu informacji pasażerskiej na II linii metra był prowadzony od 27 marca. Przeprowadzono go w wyniku wpłynięcia wielu uwag od zdezorientowanych pasażerów.
fot. um.warszawa.pl