Home / Ciekawostki i rozmaitości  / Telewizja publiczna w specyficzny sposób "promuje" Światowe Dni Młodzieży

Telewizja publiczna w specyficzny sposób "promuje" Światowe Dni Młodzieży

tvp budynek woronicza telewizja polska fot. VanNouten, domena publTo nieudana promocja Światowych Dni Młodzieży. Tak przedstawiciele Centrum Wspierania Inicjatyw dla Życia i Rodziny oceniają scenę przedstawioną w serialu Telewizji Polskiej „Rodzinka.pl”. W krótkiej rozmowie zaprezentowano, że młodzi mężczyźni jeżdżą na takie wydarzenia, aby tylko bawić się i poznawać nowe dziewczyny.
W scenie serialu podważono najważniejsze wartości, które mają przekazać Światowe Dni Młodzieży – mówi Jarosław Kniołek z Centrum Wspierania Inicjatyw dla Życia i Rodziny.

W ten sposób telewizja publiczna chce zrealizować zadania dotyczące promowania wartości chrześcijańskich.
Jednak akurat ta promocja była bardzo nieudana – ocenia Jarosław Kniołek.

Światowe Dni Młodzieży odbędą pod koniec lipca przyszłego roku w Krakowie. Na to spotkanie z papieżem Franciszkiem może przybyć ponad dwa miliony osób.
fot. VanNouten, lic. domena publ.

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close