Home / Wiadomości  / Unijne środki na informatyzację straży miejskiej

Unijne środki na informatyzację straży miejskiej

Mieszkańcy skontrolują straż miejską. Będzie to możliwe za sprawą zintegrowanej platformy wymiany danych.
W 2018 roku stołeczna straż uruchomi elektroniczną administrację. Celem jest przede wszystkim usprawnienie pracy tej służby. Łatwiejszy będzie dostęp do dokumentów, czy też map.
– Ten projekt będzie służył w kilku obszarach – mówi wiceprezydent Warszawy Michał Olszewski.

 
– Każdy będzie mógł również sprawdzić na jakim etapie jest jego zgłoszenie – dodaje Michał Olszewski.

 
Projekt elektronicznych usług w straży miejskiej otrzymał dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.
– Dzięki temu przedsięwzięciu wsparte zostaną również działania edukacyjne – podkreśla wicemarszałek województwa Wiesław Raboszuk.

 
Inwestycja w e-usługi straży miejskiej kosztować będzie ponad dwanaście milionów złotych. Prawie dziewięć milionów pokryją środki unijne.
Jakub Troszyński

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close