Unijne środki na informatyzację straży miejskiej
Mieszkańcy skontrolują straż miejską. Będzie to możliwe za sprawą zintegrowanej platformy wymiany danych.
W 2018 roku stołeczna straż uruchomi elektroniczną administrację. Celem jest przede wszystkim usprawnienie pracy tej służby. Łatwiejszy będzie dostęp do dokumentów, czy też map.
– Ten projekt będzie służył w kilku obszarach – mówi wiceprezydent Warszawy Michał Olszewski.
– Każdy będzie mógł również sprawdzić na jakim etapie jest jego zgłoszenie – dodaje Michał Olszewski.
Projekt elektronicznych usług w straży miejskiej otrzymał dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.
– Dzięki temu przedsięwzięciu wsparte zostaną również działania edukacyjne – podkreśla wicemarszałek województwa Wiesław Raboszuk.
Inwestycja w e-usługi straży miejskiej kosztować będzie ponad dwanaście milionów złotych. Prawie dziewięć milionów pokryją środki unijne.
Jakub Troszyński