Firmy Coca-Cola, Ford i Xerox nie chcą być już kojarzone z aborcją. Zażądały one skreślenia z listy sponsorów największej amerykańskiej organizacji prowadzącej kliniki aborcyjne – Planned Parenthood.
Ta decyzja jest pokłosiem skandalu związanego z handlem organami dzieci nienarodzonych, które zabijano w amerykańskich klinikach.
Kaja Godek z Fundacji Pro-Prawo do Życia twierdzi, że potrzeba czasu, aby zweryfikować szczerość intencji wielkich koncernów.
Sponsorując kliniki aborcyjne firmy psują sobie opinię – dodaje Kaja Godek.
Dobrze znać nazwy firm finansujących aborcję, aby móc z nich zrezygnować – dodaje Kaja Godek.
Wobec skandalu wokół organizacji Planned Parenthood padł również postulat, by przeprowadzić śledztwo w Kongresie USA. Dzięki temu organizacja promująca aborcję mogłaby utracić dotacje ze środków publicznych. Obecnie stanowią one około pięciuset milionów dolarów rocznie.
fot. christianpost.com